Friday, September 16, 2011

Tudung bawal jangan dilupakan~

Macam2 pesen shawl di lua sane
mcm2 jenis shawl kite dah jumpe
memang ko takkan teKEJARla pesen2 shawl ni
kejap je ade yang baru
semput asyik nak beli shawl baru je..
cemane dengan tudung bawal?
sian tesorok dalam almari kan?
haihh..rugi je
sebenarnye dgn sedikit kreativiti
tudung bawal akan kelihatan lebih menarik tawu?
tak caye meh tgk video bawah ni
pasni bole la jimat bajet asyik nak beli shawl baru je tiap2 mgu
haihhh..Syasya..Syasyaaaa
tak baek membazir..

nahhhh mari kite cube jimatkan kos
dengan tdung bawal pon anda mampu bergaya! ;)


aku memang ske pesen ade earing2 neh ;)



ini plak style mcm slendang Dato CT kan?

Jadi Selamat mencuba kawan2!!
ade bayk je video kt youtube tu
samada rajen ngn tak rajen carik je k ;)

 busan sudah dengan gaya shawl messy cemni?


maka Selamat bertemu lagi tudung BAWAL ku sayanggg~heee ;D



P/s: Gigih selongkar almari~haha

7 comments:

JIJI YU said...

lagi lawa engko pakai tudung bawal kan..

Muammar Gaddafi said...

pashmina tuh mcm kenal jer.. kte wat g masjid awk amek wat tudung..haha

SyASyA SaNi said...

@Jiji:
org laki mmg ske tdung bawal ehhh..hoh0



@Muammar:
haha..shawl pak arab bwk men gitar

Anisa Hang Tuah said...

manis ;)

SyASyA SaNi said...

@anisa:
nnt cube taw style bawal "baru" ni ;)

ILA HonEyBuNNy said...

hehe..kak sya...ila skrg dah xbeli sht shawls...

xlarat nak pakai dah...ngeh3..nak cuba la y tudung bawal neh..

## gigih nak cuba skrg neh..hehe

eesyaheera said...

Shawl dah berpuluh helai dah. Kadang2 dah bosan pakai shawl. Tudung bawal memang paling selesa