Sunday, September 4, 2011

Edisi Raye - RAYAU

Inilah sedehnye biler kampung pon kt area KL
ehh..bole panggil kampung ke camtu?haha
make beraye pon tak terase suasane raye
tak merase la nak naek kete jejaoh balek kampung
pagi2 raye pon dah bole balek~huuu

raye pertame oke lagi beraye kt kampong..
raye kedua juz dok umah layan sedare mare dtg
raye ketige??haihhh mmg aku tak betah dok umah dah
seb bek membe dok helo2 ajak bejalan
adela gak aktiviti aku seblom start keje balek
mmg best giler bile g shopink mall lenggang k
xde perasaan nak bershopink pon
tapi tujuan utama nk makan2 dan berkarok
dok umah pon jiwa kacau plak~aihhh
Jom Wangsa Walk~~~!



tepat kul 12pm aku dan Nadea dah smp Wangsa Walk dah
konpemla perot kosong stakat minom milo je..teros ktrg brunch kt sini
lame giler kot x mkn A&W~last pon tahon lepas *~*
lepas gian minom rootbeer float
thanx Nadea sbb blnjer! ;P
kedai makan byk je yg bukak
tp aku xpuas ati betol sbb tutty frutty tutop!waaa~


harusla begamba seblom makan~teheee
abaikan shawl yg senget benget tuh
ini pecubaan petame pkai satin shawl
mmg xjadik!!waaaa
jenoh dh aku blaja kt youtube tp pehal jadik camtu?
nasebla kan...yg penting konpiden!errkkk...!



aku suke gamba ni..tp tersenget benget plak!
haaaa...dulik hape~
nak gak tampal kt sini wehhh



elok2 lepas makan aper lagi daaaa
teros serbu nak g karok
xpuas menyanyi 2 jam
tak puas melalak2 mcm2 jenis lagu
huuu...klaka plak biler smp terpakse alih meja
sbb nk menyanyi smbil menari punye pasal
ehh..xpelaa xde org nampak pon ;P



pastu sambung bejalan..dan bejalan..
tunaikan ape kewajipan yg patot
singgah jup kedai buku
jmp gak novel yang dicari
teros beli!!
yuppp...RINDU CINTAKU~
sambungan dari novel OMBAK RINDU~
sape penggemar novel tau la kan..
dan Novel ni dah pon di filemkan
ouhh xsabar nak tgk Aaron Aziz blakon watak Hariz tu! ;D


erkkk!pastu g makan lagik
tambah lagi lemak lemak lemak
ni sume salah Nadea!dier blanje makanan2 manis ni lg~
hoh0ho...ari raye utk enjoy makan2 katenye yeh? ;)

mcm kejap je jumpe..
tak puas rase..dh kene balek umah dahh
dahla esoknye nak keje..
membencikan betol laaa~
memule ingat nak teros balek umah..
tp tetibe kazen kol ajak lepak teman dier makan plak
dan aku pon teros begegas ke Pappa Rich Bangi
ehh..makan lagi ke??



disebabkan maseh kenyang..aku just amek roti jerk

yang ni Kakina blanje plak..
murah betol rezki aku raye ketiga neh ;)


kak Ina~~
kazen yg paling besh! ;)
thanx kak ina..nnt kite bole gosip2 lagi k kekna sayang!
cepat sgt dah nak kene balek
xpuas bebual2 wehhh

heeee~senyum je la
tersenyumla walaupon pahit
Dunia bukan untuk ditangisi! :)


oke..cukop menceceh2~
ni la cite raye aku~korunk??huhu
k.bai! 



P/s : Tersenyumlah dan.....dan....terus tersenyumlah untuk menanti hari esok yang tak pasti.

6 comments:

Unknown said...

waaa tertanye2 aku camne la awek punye lawa leh komen entry aku..wakaka

SyASyA SaNi said...

@jiji yu

hahaha..tetibe rase nk tgelak bc komen ko~

Mr feckry said...

gua sangat jeles dengan orang2 yang berkesempatan berkarok..pasal wa tak sempat..!

SyASyA SaNi said...

@Mr Feckry

wat2 sempatla...weekend kn ade ;)

Muammar said...

itu kekna ke??

SyASyA SaNi said...

@muammar:

yuppp..itulah kekna kazen kite tuh ;)