Sunday, September 25, 2011

CIMBians Raye~ ;D

Hai! Selamat hari AHAD~!
konpemla ramai yg maseh beraye
openhouse byk giler kn arini
tapi aku tak dapat pegi sbb xsehat
saket je perot ni
tak dptla nk mkn bebanyakkkkkk~demm!
dengan mase yg terluang dirumah
aku p0n rajen nk update blog
mcm lame je dh tperap dlm draft


Ini adela pertama kali aku beraya sbg warga CIMB~
okehh memperkenalkan barisan gadis2 semasa
Ara, Ayu, Caca, Mira dan Atie~
ni muke eksaited nak melantak
gagah time lunch mkn roti je 
semate2 nk simpan perot utk jamuan raye kul 5ptg

tu dia aihhhh~
kecur lidah tgk mknan wehh


bersame jejaka2 dari departmen kuh
sempit pon sebok je nyelit dorg ni 


tengokkk
siap nak berzapin plak mamat neh
ewahhhh~!


Okeh..semase jamuan makan
adelak ptandingan The Best Dress scr senyap
ni antara the TOP 4 kategori lelaki
pemenangnye adelah yg berkaca mata dan bbebaju melayu putih
Syabas Syadul! ;)
*bangge dept aku yg menang



ini plak The Best Dress kategori Perempuan
TOP 4 gak..
ehhh..pesal aku pon terselit?
tengan sedap2 melantak sate ayam uolls~
tetibe name kene panggil!
elehhh..tp x menang pon!ahaks~!
Pemenang gadis berbaju black n white yg freehair tu
syabasss!
*telupe name dier sbb laen2 dept




okeh sesi bergamba dgn The TOP 4

hahaha..sangatlah kan!
SANGAT~wekksss!



begamba lagik

ni antara membe2 dept aku yg gilo glamer
yg havoc dan yg best..dan ape2 ajelahhh~~


cer tgok pinggan sape yg penoh tu?

cer tengokkk?!!hahahaha
penchenta makanan mmg ginilahh
dah mmg kuat mkan
balun jela wehhhh ;P


gendang gendut tali kecapi

kenyang perot suke ati!!



Tata~



P/s : Malam ade open house lagi~nak pegi ke tak??nak ke tak??hoo0oo~


5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kenyang perut suka hati
bestnya makan-makan

hee

Unknown said...

engko tgh suka ati ke

Umie Nadhirah said...

ikuttttttttt ^_^

Umie Nadhirah said...

follow sini :D hav a nice days

Run Away said...

wah...best...;d.../salam kenal...;d