Tuesday, September 6, 2011

Panasonic GF2




pertama kali tengok video ni
terus jatuh cinta!
best giler kot camera cemni
utk sesiape yang duke DSLR tp besar gedabak nak bawak
bolela pakai camera compact camni
effect dier pon lawa
bole wat bokeh2
touch2 je screen dier..
bagi sesape suke snap2 gamba
suke bwk camera merate
seswaila pakai kamera kecik camni~

hoii~!kale pink plak tuhhh!! 
suker!




macam2 kale lagi ade :)
merah pon cantekk~



tapi harge dier lagilah CANTEK!!! ;P
tadi dok go0gle2 arge dier
erkk..bole tahan gak kan??


sebenarnye aku dari dolu peminat camera jename ni
sebab gamba dier lawa
xyah edit pon xper
camera aku yg dolu jename ni gak...
tapi xdela bole wat effect blur2 cemni
cer tgk..cer tgk video bawah nehh
macam senang jerkkk :)





senang kan?? ;)
fokus2 camtu je dah jadik gamba dier!






meh dgr review dr pompuan ni
senang kan?kn? ;)
alahai..mcm kena tambah wishlist lagi jerk~hoh0
keinginan yang tide batasan..aduhai~


ade sesape nak adiahkan utk aku takk??
ngehehehe~ XD



P/S: Nak tu..nak ni...semua pon nakkk! Tapi tak semua boleh jadi MILIK kita kan? :")

4 comments:

JIJI YU said...

rega die pon leh tahan gaban jgk ni..same ngn d5100

yuyueyuliana said...

sekarang dah ade GF3. yuyue da lame sgt3333333 nak yang ni. insyaAllah , tak lama lagi :)

Muammar Gaddafi said...

mcm melisa rina punyer.. xbest pon..ahaks..

ym x?

rerehalim said...

ohsemmmm *thumbs up*