Tuesday, March 8, 2011

Sabtu Saturday

     Sabtu yang sangat indah dan sangat istimewa bile bertemu dengan dua kesayangan saye~Erfiena Farid dan Faeez Zakaria. Saye sayang kalian berdua sangat!Ketat2! ;) Ouh..tidak,keduanya waktu yang berasingan. Belum sempat untuk mempertemukan mereka berdua.

Pagi-pagi bergegas ke rumah Fiena. Tanpa di rancang. Sungguh, tiap kali merancang mesti ade je halangan nak jumpe kesayangan yang sorang ni. Maka lebih elok segalanya dilakukan secara spontan. Lebih seronok dan bermakna!

Si gadis manis ni memang penggila kasot. Pantang betol kalau masok kedai kasot pasti terbeli. Berbeza dengan si caca ni. Lebih meroyan jika masok ke kedai baju. Ouhh..memang syurga kalau terjumpe baju yang cantek dan murah! Kasot tak terlalu teruja seperti BFF saye si Fiena ni. Cukoplah cume ade koleksi beberapa pasang. Lebih puas hati di laburkan ke pakaian yang berbagai rupe~

Tengoklah..wajahnya yang begitu teruja sekali! Memang begitulah beliau seadanya. Terima kaseh kerana meluangkan mase bersame saye Fiena sayang. Dari ke 10 am ke 6 pm. Memang sangat seronok dapat berkongsi segala-galanya bersama beliau. Nanti kite jumpe lagi yeh~ Sayang kamu sangat! mmuaahxx! ;-*

Dan malam pula adalah masa untuk bersama si dia tersayang. Ho yeahhh! Bila lagi nak melepas rendu kalau bukan di hujung minggu. Memang terasa seksa betul bila cume dapat jumpa sabtu dan ahad je. Tapi cukoplah untuk mase sekarang. Sile bertabah ye wahai hati~

Merajuk mula2 ingatkan tak jadi jumpe. Bila bendera merah dah berkibar memang melebih-lebih emosinya. Tapi akhirnya keluar jugak luangkan mase bersama walaupun untuk sekejap. Bila dah jumpe hati panas pon jadi sejuk.Kenape ye??kenape?heeee~ Apepun, Terima kasih cinta. :)

Ke sana sini temankan si dia carik blazer untuk conference yang bakal berlangsung minggu ni. Ouh..kacaknye!Suker2!haha tergedik pulak~ Yang lelaki sebok cuba cuba baju, yang perempuan tak bole nak berhenti2 amek gamba agaknye.Walaupun hujung minggu kita berlalu begitu singkat tapi ianya sangat bermakna. Saye bukan saje cume sayangkan Fiena, Tapi saye sayang kamu juga Faeez Zakaria. :)


                                                                 ^SyASyA SaNi^


P/s : Erkk..macam agak skema ayat2 di dalam entry di atas~Tak mengapa, abaikan saja. :)

9 comments:

Zue Zoey said...

ehemmmm ehemmmm.. akhirnye! yeayyyy!
bile nak makan nasik minyak kakak n abg ni? nyummmmyyy~

HonEyBuNNy said...

ehem3.......bestnya dapat jumpa yg tersayang...;-)

EzSyA said...

heheheheheks! *blushing dah akak ;P

Anonymous said...

ermmm..mcm kenal je ur fren tu..ina kn..mcm pnh tgk jek..die skunk stay @ seksyen 26,shah alam kn..?if i x silap kt Jalan Hujung Permatang Dua..tul x?

EzSyA said...

Anonymous:
why u wanna noe?
do you know her?

Anonymous said...

Anonymous:
hi awak..awak kena sy ke?nama sape?do we met anywhere?if u know me, feels free to add my fb:)

-FIENA-

EzSyA said...

ouh..satu uni rupenye..nice to know u~ ;)
ezan amek course ape eh??
satu course dgn I ke?
hahaha...I'm no longer with Am..its over~ *~*

I rase u salah org tuh..xknla nk bechinta dgn suami org..homaiGOD~nonsense...huuuu

Anonymous said...

Dah sah2 kawan ko tu bercinta ngn laki org la wey!! Kesian. Desperate sgt lar tuh!! Simpati aku kt kawan ko. Gila punya betina.

SyASyA SaNi said...

Hai anonymous...tak guna ko ckp blakang2 cmni..nk kutuk kawan aku macam2..1 jari menuding kt org..4 jari menuding kt diri sendiri balik..tak payah la nk berselindung di sebalik profile anonymous tu..lg kesian aku tgk ko..gigih giler naa stalk..nk slongkar blog org..enrty 2011 kot...hahaha..pathetic giler..mcm xde keje lain...boooyahh!