Wednesday, March 30, 2011

Food Institute Malaysia



Pernah dengar tak Food Institute Malaysia?
Ianya adalah sebuah Institusi Swasta bagi mereka yang berminat di dalam bidang masakan
Untuk maklumat lebih lanjut
Sile kelik link berikut ------> F.I.M

Alkisah~
adek aku blaja kat sini
dan semalam dier ade ujian chef dier tu ahh
dier kne act sbg Manager Of the Day
kene make sure la ade customer
kalo ramai customer dan presentation doerg bagos
kire lulus la ujian tuh
tak pasal2 aku g sane kene jadik customer

adeq aku yang bebaju maro0n tuh
Lila name beliau
dari dolu becite2 nk jadik chef
smoge tercapai cite2 dier
InsyaALLAH
amin~

baeklah..berbalek kepade makan2
berikot adelah menu yang dihidangkan
kelass gituh

aku xamek port pon menu ape
telan je weh
dh tghari tuh mestila lapaaaaa

ni appetizer dier
seafood salad
gatal2 muke aku makan belacan neh
ouhh!

soup of the day
curry cream of carrot soup with garlic bread
yummehhhh!

ni plak main menu dier
Grilled lemon chicken
bole tahanlaaa
seb bek nasik dier sket je
kalo x jahanam diet aku wehhh Y__Y


menu last skali
puding caramel!
my favvy neh..nyum3!
sedap kn??


kitorg 1 family datang bg sokongn kt adek aku
yg penting dia lulus cemerlang
dan perot kami kenyanggg~
Alhamdulilah

awal giler aku dtg dgn ofismate aku smntare tgu yg laen
muke lapa nehhh~haha

hoh0~ni dier adek aku Lila
bajet je jadik Manager semalam~hehe
papepon kaklang doakn ko blaja rajen2
habes blaja cecepat
nnt bole keja cite2 ko tu k? :)


Ade sesape yg berminat dgn Culinary art?
jangan segan2 eh apply kt F.I.M tuh!
sekian


^SyASyA SaNi^


P/s : Sonoknye timbang2 berat dah turon!ho yeahhh! ;))

5 comments:

Lyaa Suriany said...

cun adik sya

then

hampir meleleh telan air liur tgk makanan sdp..
syok la ade adik bakal chef..
nnti boleh tumpang makan
hehe

EzSyA said...

dia mmg cun dan selimmm~ :)

haha..mmg saje upload gmb makanan nk bg lyaa terlior!alaaa....dier masak kt kelas je..kt umah xde pon haa =,=

Anonymous said...

Kenapa adik you belajar kat FIM? Pengetua dia, Zubida Haroon tu, perempuan tak senonoh, pathetic, suka ambil suami orang!

Anonymous said...

Dia kenalah ambil suami orang...sebab lelaki lain tak nak kat dia...

Anonymous said...

boleh tak nk thu pasal FIM nie?
sangat-2 berminat..
tolong add sye kt FB
arisaddle@yahoo.com.my
sekian