Tuesday, February 7, 2012

Kahwin-Kahwin

Wo0t!W0ot!
Saya baru pulang dari Terengganu.
Sambil berkenduri kahwin
sambil berjalan2.
Ouhh yang tu cerita nantilah.
Sekarang nak bekongsi kegembiraan dgn 3 org kazen saya yang baru kawen
Uihh..jenuh betul sbb Majlis tarikh dekat2 je.

Ini kazen aku Boboi namenye
Dulu same tadika dengan aku
Segak dan cantik kan Boboi dan isterinya Fafa?
Tahniah korg berdua!
Ini majlis mereka di rumah pihak perempuan di Pahang
24 January 2012




Ini Kekna!
Kakak kepade Boboi tadi
Same manis dan same padan kan Kekna dan Suami, Nasir?
Tahniah dah selamat bernikah kekna!
26 January 2012

Wedding Reception
Boboi dan Kekna
Dewan Maeps
28 January 2012


Suweet kan bersanding serentak macam ni?
Pasni beranak pon serentak kot?
Hihiks!


Kami yg kazen2 ni mmg teruja tumpang gembira!
Jenuh weh nak carik baju same tema ngan pengantin
Nasiblah ade lagi dlm almari


Tadaaaaa~!
Omey sangat dorg dua ni :)

Yang 2 orang ni?
Errr...no komen.
Cambest gak kalo dapat sanding serentak dengan adek
nak ke Lila?hahaks


Tak lupa kepada Abang Ya dan Isteri
Kazen aku yg sorang ni kawen jugak akhirya
Kalo tak bz bussiness je
Tahniah Abg ya!
Majlis berlangsung pada 29 January 2012
Dewan..err kt Shah Alam
Lupa name dia



Ni pengiring2 pengantin kononyer
pakai baju purple siap


Yang tengah tu kazen aku Iqma
taklame dah :)


Yang sorang ni?
Hahaha~
Tettttt!
No comment yaww~


Oh yerr~
Kat bawah videa2 kawen Tunang dan nikah kazen2 aku
Meh layan~ :)
Kot2la korang bekenan nak amek dr Pakej yg same en?




Highlights (Engagement) : Nasir + Adlina from Style Weddings on Vimeo.



Highlight (Nikah & Sanding) : Adnin + Arifah from Style Weddings on Vimeo.



Highlights (Nikah) : Nasir + Adlina from Style Weddings on Vimeo.




Engagement: Adnin & Arifah from Style Weddings on Vimeo.

Itu saje entry kali ni
KBai!


P/s: Demam-demam penat berjalan~Pheww!

3 comments:

JIJI YU said...

kompom lawa photog wed ni

laraz-style said...

tahniah pada pengantin... dan bakal pengantin? hihihi....


http://www.larazstyle.blogspot.com/

SyASyA SaNi said...

Jiji Yu:
tulahh..mesti lawa.
kalo ade dwet sumenyer lawa~heee


Laraz:
Bakal pengantin?hehe
InsyaALLAH
Thanx sudi sggah ;)