Sunday, December 11, 2011

Saya tumpang bahagia.

Selamat berhujung minggu semua!
haihh tetibe terase nak tulis entry
eh..xdela tulis sgt kot
Ini adalah entri ringkas bergamba
baru arini dapat hupdate belog
kebiasaan sabtu ahad begini jarang2 sekali si Syasya Sani ade di rumah
mcm2 agenda...mcm2 aktiviti~pheww!
okeh kembali ke topik utama
aku nak ucapkan tahniah kepade pengantin2 dan petunang2 ni

Tahniah Scha dan Fadzli!
becinta dr zaman skola ni woihhh
#Untunglah berkekalan
alol0lo~sweet sgt uolls!


Tahniah utk Ayu dan Fahmi
wahhh langkah bendul ye ko deq!
alahhh..rendu sangat kt ayu ;(
dah bersuami mstila payah nk kua kn?

untuk rumate kesayangan aku si Yaya akak Ataq
tahniahh! akhirnye menjadik gak ngn Sepul
xsaba nk tgu korunk kawen plak


dan ini kazen kesayangan saya Sya Adlina akak Kekna!
tahniah kekna syg
comel sgt!
semoge cecepat kawen kekna k


ni kazen paling aku syg 
ktrg membesar sesame dr kecik
kawan begadoh kawan bermanje ni
*hug*



Sekian saje
kalo rajen aku update lagi
nak bertweet2 plak
tak betah tglkn si burung biru ;)

tata!!




P/s: Tak lupa untuk awak jugak. Tahniah :)

No comments: