Monday, December 19, 2011

It's ALL about DURIAN

Hello! Aiyemmback!
Baru pulang bercuti ni.
Dari Perak je pun.
Bukan Paris mahupun Mexico
Cuti-cuti Malaysia kan indah?
Apetah lagi bersama family tersayang.
Kedatangan ke Perak kali ni tidak sia-sia
kerana musim DURIAN! *pegsan*
Aku bukan nak update family gathering ni sgt.
Tapi teruja nak update pasal DURIAN.
hoii! Musim durian bukan datang selalu weh
Langsung aku teruja memuat naik gamba durian via mobile upload
sampaikan ade rakan yang menyumpah-nyumpah
sampai mahu unfriend dgn aku?hahaha *gelak jahat*
Berbalik kepada tajuk entry
Maka aku tepekkan banyak2 gamba durian di sini.
Sila jamu mata anda
bukan jamu selera
jangan salahkan aku kerana durian-durian ni
sesungguhnya mereka sangat memberahikan
lalu aku sangat seksaited makan sebanyak mungkin! ;)












Jumpa lagi di lain entry.
#KBai


P/s: Selamat hari ISNIN!! Ouh dan saya masih berCUTI!! :)

2 comments:

Unknown said...

eleh..saje nak suh aku kasi kecur liur kan..nak aku jg tepi kain engko ke..meh aku ngorat engko la dulu

SyASyA SaNi said...

kecur kn?kn?aku mkn bekali2 pon masih kecur..

hahaha..mehla ngorat aku meh ;P