Sunday, December 25, 2011

Harem harem pants.

Harem pants?
Pesen sua ni dah lame oyy
tapi aku tak penah berani nak pakai
sbb ape?
aku rase pelik dan tak seswai ngan aku pon
laenla kalo Hana Tajima yg pakai kan?
Aku pon tengoklah orang pakai.  -__-"


smart ahh pkai dgn boots ni


Cantek betei tgk Aishah Amin pakai
Jeless akuhh

okeh aku tau aku sangat out dated
skang baru bekenan nak pakai sua ni
mcm tu lah aku
biler dh nak habes pesen tu baru aku suke -__-"


Alahai perot ouh perot~



Untuk tubuh berisi dan montel macam aku
aku rase seswaila sua ni 
compare to skinny jeans
takdela nmpak drumstick yg besar gitew
dan memberi ilusi pinggang yang ramping

ramping ke masalahnye?
ramping ke?
ahahahaha XD


rampinglah sangat kannnn
okeh sila muntah!
haha


lapaaaa
nak mandi 
nak bekpesssss
selamat bercuti kengkawan :)



P/s: Macam tak percaya 2011 dah sampai ke penghujung. Hampir setahun. Cukup setahun. =")

2 comments:

JIJI YU said...

macam seluar lam citer dragon ball

SyASyA SaNi said...

hampeh jiji! -_-"