Saturday, April 23, 2011

Selamat Pengantin Baru!!


Selamat Pengantin Baru Selly!
Semoge berbahagia hingga ke Syurga~
Mintak maaf sangat2 sebab tak dapat datang majlis kau
Apepon doa aku sentiase ade untuk korang berdua~ :)


Tak lupe jugak untuk G-yah
walaupon terlambat tapi aku nak wish gak
Selamat pengantin baru babe~
Semoge berbahagia selamanya
sedey betul terlepas majlis kawen korunk bedua
kawan baek aku dari UUM~isk..isk..iskk







Aku harap sangat kita dapat kumpul ramai2 camni lagi!
Rendu korang sume ouh! T____T


^SyASyA^



P/s : Tergelak selongkar zaman mude2 mase zaman belaja~hikss! XD

2 comments:

HonEyBuNNy said...

owh....selamat pengantin baru jugak untuk kawan2 kak sya...;-)

betul tu kak..bila ingat kennagan belajar mesti nak tergelak n rasa kelakar ja..hehe

aDieyZa said...

pic pengantin semuanya cun2..

bila teringat kenangan masa belajar, rasa rindu kan.. kalau boleh nak ulang balik saat2 tu tp xnak ulang saat2 buat assignment n exam.. hihihi..