Wednesday, August 10, 2011

TERbeli

Semalam berbuke puase di Times Square...
dan akhirnya penyakit TERbeli itu datang...
*kesat2 peloh*

2 hari seblom itu pon dah TERbeli...
minggu lepas pon dah TERbeli...
ouh!adakah ini normal bagi kaum WANITA?

lalu semalam niat untuk makan tapi masih lagi TERbeli
menggigil2 badan menahan diri agar tak TERbeli
namun seperti biase saye tertewas
akhirnye TERbeli baju itu


dan TERbeli ini...

disebabkan ianya comell dan berwarne PINK maka saye terbeli
padahal kalo xde pon xpe kot travel kit neh
nak g mane sangat pon...adoihhh


penyakit TERbeli ni ade UBAT tak??
siang tadi pon masih TERbeli lagi beberape helai shawl
pdahal masih ade lagi beberape shawal baru yg belom pakai
dugaan betol biler opis seblah Masjed Jamek je...phewww~!


mate PALSU itu pon hasi TERbeli semalam~~
*kesat2 peloh lagik*



SELAMAT MALAM
*entry ini ditulis pd waktu malam*
*yerr....ni scheduled p0st*




P/s: Jaohkanlah aku dar TERbeli lagik~~ Y____Y


4 comments:

RuZaNNa said...

comel nyer awk...hee :p

yuyueyuliana said...

yuyue tgk kak syasya cam barbie doll dah . hehe. xpela kak syasya , mata baru buad raya . hihi .

iyka zulaika said...

banyak nye ter . ehehe :) . Iyka pon cmto gak . abes sume benda nak beli. tade duit still nak beli gak . hehe :D

eesyaheera said...

Lens travel kit tu ee ada kaler purple tapi ee terbuang lens case tu. Adoih