Tuesday, August 16, 2011

Aku dan KTM



sesiape pengguna KTM mesti tau ape isu yana aku nak highligt kat sini
yerr! Masalah KTM yg selalu delay, yang penoh..yg xde ekon
aihh~sebagai penduduk serdang yang bekeje di KL aku xde pilihan laen
terpakse jgk naek KTM...
nak naek putra atau star mmg jaohla..
nak taknak tepakse gak naek KTM ni


bayangkanla KTM hanye akan muncul setiap 20 minit
berbeza dgn Star atau Putra yang muncul setiap 3minit *3 ke 2 tah
dan bayangkan sekiranye KTM mengalami kelewatan?
biasenye akan jadik 40minit..
kadang2 1 jam pon penah
tak ke haru? dah sah2 org yg menunggu makin ramai
dah sah2 tepakse berebot2 nak naek
dan aku antara orang yang slalu tertewas dapat naek
gilerla nak naek komuter serupe mcm perlawanan ragbi
mmg dh puas aku main ragbi hari2 tiap kali pegi dan balek keje


pengalaman paling terok dengan KTM adelah berlakuu pade Jumaat lepas
terkandas dalam komuter hampir 2jam
elok2 balek umah kul 5 dah jadik kol 8
terpaksela aku bebuke dalam tren
yang paling haru cume ade roti je..air xde!
maunyer tak tecekik!
setahu aku ni bukan masalah baru bg KTM
dari dulu pon cemni gak..
delay..delay..delay!
kenape?kenape?kenape??
tak jugak selesai masalah perkhidmatan KTM yg terok ni
jenohla aku nak g keje n balek umah on time~


make terpaksela aku cari umah sewa yg dekat dgn opis..
itu je jalan penyelesaian yang ade
yg senang berulang alik naek Star atau Putra~
adoihlaaa.........
sesape yg begntung dgn perkhidmatan KTM mesti sgt sgt sgt memhami perasaan aku
hampir tiap2 hari masalah yang same~
lagi2 bile berlaku pade bulan puase?
mmg sgt mentersaketkan perasaan~


Ouh KTM! Cepatlah berubah jadi lebih baek~
Tingkatkan perkhidmatan tu
dah ramai pon yang complain~bukan aku je
tp still macam tu jugak!
Adeh...tigkatkanla kesabaran aku bulan2 pose neh Ya ALLAH~




P/s: Manela nk carik umah sewa ni~ *~*

2 comments:

eLLa said...

sabar jer r..
huhu...
harap2 dorang dpt buat sesuatu..

Mat Ganu said...

harap camtue gak...