Saturday, January 7, 2012

MURNI Taipan

Taktau nak makan di mane?
Buntu?
Pe kate korunk cer try kt Murni ni..cer try g
Aku bekesempatan makan di Murni Taipan
de byk tmpt lg sbenaynye..
cer google cepat g
ahahaha dasar pemalas nk bg info kn aku?


ni menu
hasil dr google sbb aku lupe nk snap aritu



ni menu air dia
ehsan pakcik google gak
comel kn namenyer?
ailebiulahh
imissyuulahh


last2 order air ni
I LOVE YOU
bajet shuweeettt je
ahahaha



air I LOVE YOU tu Mr #BJ punyer
aku air suam je
sebab aku mmg suke air suam hokehh
lg puas minom ;)


muke lapau tgu makanannnnn!


tadaaaaa!

dah smp pon makanan!
aku punyer Chicken Chop.
Mr #BJ punyer?
Nasi Goreng Meletup
Kemainn ko meletop bagai kn?pheww~!


Sebelom makan haruslah posing dolu
Ahh muke tak berbedak dan tak bermekap dan selekeh
pedulik hape kan?
Jempot makan!
nyum3!



P/s: AZAM baru ape weh? Tambah berat badan gamaknye!huehuehue~

No comments: